tirsdag den 23. december 2008

Jul igen


Get on with it...
Så blev det atter jul igen... hmm ja da jeg var mindre var det altid det mest stressede tidspunkt på året, ja det har det egentlig altid været, har egentlig aldrig brudt mig ret meget om jul. Men i år gik det op for mig at det måske slet ikke er så dårlig en ide. Det er en landsdækkende begivenhed som alle tager del i, ergo er det en hel lovlig undskyldning for at tage fri, der er ikke nogen der er uforståelige overfor det. Alle skal hjem til familien, sådan er reglen. Sommerferie, pinseferie eller påskeferie er ikke helliget på samme måde og man vil stadig skulle ha lavet noget i fridagene. Men nu sidder jeg her, i Tarm, jeg laver absolut ingenting og fandens rastløs, men det er okay. det er jo det vi gør, det føles som ingenting, men vi er tilstede, vi er med familien og vi skuer tilbage på året der gik mens vi bare slapper af og tager det roligt, vi hygger. Egentligt er det meget rart når man lige vænner sig til det, og jeg forstår at jeg kan gøre det med god samvittighed, for det gør alle andre også.

Ingen kommentarer: